Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wesley & Barbara - WaarBenJij.nu Aftellen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wesley & Barbara - WaarBenJij.nu

Aftellen!

Door: Barbara

Blijf op de hoogte en volg Wesley & Barbara

11 Oktober 2014 | Nederland, Nederland

Sowieso een jaar met vele grote plannen en veranderingen.
De reis naar Nieuw-Zeeland is er zeker één van, eentje waar we al ruim een half jaar naar uitkijken.
Inmiddels zijn de maanden voorbij gevlogen en mogen we volgende week (eindelijk!) onze koffers gaan pakken. De reis is in grote lijnen uitgestippeld en de laatste dingetjes bijna allemaal geregeld. We gaan ons best doen om zo nu en dan een verslag te typen van ons doen en laten. Kunnen jullie een klein beetje mee genieten en dan doen wij het grote genieten zelf ;-)

We gaan nog een klein weekje door met aftellen en dan zal het eerst volgende verslag komen vanuit Singapore.

xxx

• 11 Oktober 2014 - 15:14

Gea Hofman:

leuk! Ga jullie zeker volgen! Alvast veel voorpret toegewenst!

• 11 Oktober 2014 - 18:53

Paul :

Toppie! Kijk uit naar jullie verslagen! Ps. Als je lang moet wachten op Singapore kun je zwemmen in het bad op het dak. :D zwemspullen mee! Hahaha

• 11 Oktober 2014 - 19:56

Nikki:

Benieuwd naar welke verhalen er gaan komen. Nog even aftellen en dan is het al zover.